AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

• Važna obavijest 30.11.2024.
    Forumom upravlja novi team studenata

Postojeće registracije se odobrene.
    Nove registracije su OMOGUĆENE
    Nova adresa za slanje skripti je [email protected]

Svoje skripte ili skripte koje ste dobili u razmjeni s ostalim kolegama, a kojih nema u našoj bogatoj Skriptarnici foruma pošaljite nam na gornju e-adresu.

Ne zaboravite se aktivno uključiti u razmjenu iskustava i zanja na forumu.

Pasivni student?

lili.k

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Ovako, mene zanima što konkretno pojam pasivnog studenta znači?

Ja sam izvanredni student i ove godine bi trebala regulirati svoj status i upisati se jer su mi prošle one 2.god. studiranja. (upisala sam 2007/08.) No, nisam baš pri lovi i ne znam dal ću uspjet izdvojit sad 3600kn za upis.

Pa me zanima kaj se događa ako sad ne reguliram svoj status, ako se uopće ne upišem, dali gubim pravo studiranja ili mogu ponovno regulirati sljedeće jeseni ili kad god već?

Ako netko zna nešto o tome , pliz heelp! :unsure:

Ispričavam se unaprijed ako je o ovome već bilo govora :blushed:

mgm

imam jedno pitanje pa ako mi može netko objasniti da li je moguće "zamrznuti" godinu i koja je procedura oko toga...HVALA

Ninek

u topicu "zamrzavanje godine" imate sve kaj vas zanima na tu temu i više..pa pročitajte jer su ljudi već ista i slična pitanja postavljali sto puta..

lili.k

Ista i slična da, ali ne piše baš ništa jasno o tome kaj sam ja postavila pitanje.. al nema veze, očito nitko nema pojma

Nicole

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
sigurno piše nešto i o tome, ali treba potražiti u topicima.

ako se ne varam, ukoliko se ne pojaviš na faksu (odnosno, bit je da se ne ispišeš formalno), mislim da možeš nagodinu normalno regulirati svoj status.