Sva pitanja sa foruma
14.11.2016.
represivni i preventivni ucinak
naknada u zakonu o pravu na pristup informacijama
objasniti kontrolu nad aktima koji sadrze diskrecijsku ocjenu
formalna i materijalna pravomocnost
tko sve moze podnjeti zahtjev ustavnom sudu za ocjenu suglasnosti zakona sa ustavom i drugih pravnih propisa sa ustavom i zakonom
zasto je vazna potreba podzakonskih opce normativnih akata
09.09.2016.
1.objekt diskrecijske ocjene
2.akti vlade kao izvor upravnog prava
3.intepelacija kao kontrola nad upravom
4.razlika gradanskopravnog i upravnopravnog odnosa
5.pocetak djelovanja akta
6.objasni produljenje rokova prema zakonu o pristupu inf
21.06.2016.
1. Ponistenje, ukidanje i nistavost upravnih akata
2. Vaznost donosenja podzakonskih opcenormativnih akata
3. Kontrola unutar uprave
4. Greska u proceduri i formi
5. Ovlastenici za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom i dr propisa s Ustavom i zakonom
6. Nacelo jednakosti - zakon o pravu na pristup informacijama
06.06.2016.
objekt diskrecijske ocjene,
opći akti Vlade RH i ministara kao izvor upravnog prava,
način i uvjeti za izbor pučkog pravobranitelja,
tko i kada može podnijeti ustavnu tužbu,
objasni subjekt i objekt pravomoćnosti,
način ostvarivanja prava na pristup informacijama, prema Zakonu
11.04.2016.
1. Objektivna i subjektivna pravomocnost?
2. Ratifikacija POA?
3. Represivni i preventivnicelo ucinci?
4. Objekt nacela zakonitosti?
5. Ustupanje zahtjeva? (ZPPI)
6. Nesto sa procesom postupka ustavne tuzbe.
15.02.2016.
1. Slobodna ocjena i drugi oblici slabije pravne vezanosti
2. Naputak
3. Ustavna tuzba u kontroli
4. Vrste konstitutivnih upravnih akata i objasni
5. Sluzbenik za informiranje
6. Nastanak i prestanak upravnopravnih odnosa
02.02.2016.
1. Objasni nacelo zakonitosti u sirem i uzem smislu
2. Objasni opce akte Vlade RH i ministara
3. Objasni subjekte kontrole, objekt kontrole i kontrolne ovlasti
4. Objasni individualne i generalne akte
5. Objasni upravnopravni odnos u sirem i uzem smislu
6. Test razmjernosti i javnog interesa prema zakonu
07.09.2015.
1. Organizacijsko i funkcionalno gledište uprave
2. Objekt načela zakonitosti
3. Opći akti jedinica lokalne i područne samouprave
4. Upravni akt prema općenormativnom podzakonskom aktu
5. Test razmjernosti i javnog interesa
6. Razlika između uredbe i direktive
29.06.2015.
1. Objasni obveznost upravnog akta
2. Objekt slobodne diskrecijske ocjene
3. Praksa držanih tijela kao izvor (vrelo) UP
4. Produljenje rokova prema Zak. o informacijama
5. Povlašteni tužitelj EU
6. Kontrola nad upravom po širini
15.06.2015.
1. Formalna i materijalna pravomocnost
2. Nacelo zakonitosti prema normativnom aktu uprave
3. Povlasteni tuzitelji
4. Ratifikacija poa
5. Ovlastenci za ocjenu suglasnosti zakona s ustavom
6. Nacini ostavarivanja prava na pristup info.
01.06.2015.
1. Pravno vezani akti i akti sa diskrecijskom ocjenom
2. Obustava od izvršenja
3. Načelo zakonitosti uprave u RH
4. Objasniti kontrolne ovlasti po širini
5. Ustupanje zahtjeva prema Zakonu o inf
6. Prestanak upravnopravnog odnosa
13.04.2015.
Odnos izmedu gradanskog i upravnog prava, greska u cinjenicnom stanju, praksa drzavnih tijela kao izvor upravnog prava, interpelacija, razrjesenje povjerenika za informiranje, tko moze podnijeti zahtjev za ocjenu ustavnosti i zakonitosti
Praksa državnih tijela kao izvor upravnog prava, greška u činjeničnom stanju, tko su ovlaštenici za podnošenje zahtjeva za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom i dr. propisa s Ustavom i zakonom, interpelacija kao oblik kontrole nad upravom, objasni odnos upravnog i građanskog prava i tko razrješava Povjerenika za informiranje
18.02.2015.
Nacelo jednakosti prava na pristup info, nosioci kontrole nad upravom, akti jedinica lokalne i podrucne samouprave kao pravno vrelo, nenadleznost - slucaj nezakonitosti, objekt diskrecijske ocjene
Iz prezentacije, kad bih ponovo polagao ovo, usredotočio bih se na načela i ovlasti EU sudovanja (tko, za što, kada), načela EU prava, vrste EU akata i što ih razlikuje (direktive, uredbe, odluke), institucije (ako si položila EUP, prezentacija ti ne bi trebala biti problem.) S EU građaninom se ne bih zamarao, jer to je i u praksi još veći piece of shit nego na papiru.
Zakon o pravu na pristup informacijama: na koga se odnosi, što se njime postiže, zašto, kada, kad tijelo odlučuje/donosi rješenje(m), a kada ne, koje informacije daje, koje ne, uvjeti imenovanja povjerenika, itd. One odredbe oko rada inspektora bih pročitao, ali to je sve na isti kalup oko njegovih ovlasti kao općenito kod (upravnih) nadzora.
Zakon o Usud-u: tko predlaže, a tko zahtjeva ocjenu ustavnosti, tko tuži, što se nakog tužbe (uvojena, odbijena, odbačena) događa, procedura odlučivanja, ovlasti usud.
02.02.2015.
objektivna i subjektivna pravomoćnost, nastanak i prestanak upravnopravnog odnosa, načini ostvarenja prava na pristup informacijama, spontani POA, pogreška u činjeničnom stanju, povlašteni tužitelji
10.11.2014.
Razlike između upravno-pravnog i građansko-pravnog odnosa
Tko je ovlašten podnijeti zahtjev za ocjenu ustavnosti
Objasni dopustivost dodatka upravnom aktu
Objasni upravnu kontrolu uprave (ili tako nešto)
Što znači pojam "tijela javnih vlasti" u kontekstu Zakona o zaštiti podataka
Objasni ratifikaciju općenormativnog upravnog akta.
15.09.2014.
1.Objasni kontrolu akata koji sadrže diskrecijsku ocjenu?
2.Objasni opće akte Vlade RH i ministara kao izvor upravnog prava?
3.Objasni autoritativnu i neautoritativnu upravu
4.Interpelacije kao oblik kontrolnih ovlasti
5.Produljenje roka prema Zakonu o pravu na pristup informacijama.
01.09.2014.
ratifikacija POA, objasni objekt načela zakonitosti, razlika između uredbi i direktiva, naknada za pristup informacijama prema ZPPI-u, objasni dodatak upravnom aktu, upravno pravni odnos u užem i širem smislu
02.07.2014.
Pitanja s pismenog: objasniti službenika za informiranje (koje dužnosti ima po Zakonu o pravu na pristup informacija, članak 13.), Ustavna tužba kao oblik kontrole (i iz knjige i Ustavnog zakona o Ustavnom sudu ako se želi dobiti 5 bodova na tom pitanju, kaže asistentica) i nadležnosti Suda EU (po prezentaciji).
30.06.2014.
1.retroaktivno djelovanje upravnog akta
2.drugi oblici slabije pravne vezanosti prema slobodnoj ocjeni
3.opća akta jedinica lp(r.) samouprave kao izvor (vrelo) upravnog prava
4.ustavna tužba kao oblik kontrole nad upravom
5.službenik za informiranje
6.nadležnost Suda EU
16.06.2014.
1.posredna i neposredna uprava
2.znanost upravnog prava i znanosti o upravi
3.modificiranje načela zakonitosti u hrv.pravu
4.opći akti vlade i ministara
5.formalna i materijalna pravomoćnost
6.zahtjev(zakon o pravu na pristup inf)
02.06.2014.
1. objasniti retroativnost upravnog akta
2. objekt načela zakonitosti
3.podzakonski općenormativni akti prema posebnom ovlaštenju
4. prava koja proistječu iz upravnopravnog odnosa
5. tko je sve ovlašten na podnošenje zahtjeva za ocjenu suglasnosti zakona sa Ustavom, odnosno nekog nižeg akta sa Ustavom i zakonom
6.način ostvarivanja prava na pristup informacijama
07.04.2014.
Pitanja su bila nacelo zakonitosti uprave u RH,ratifikacija POA,pravno vezani i akti sa diskrecijskom ocijenom kontrola,ustavna tuzba,upravno-pravni postupak nastanak i pitanje iz zakona o pravu na pristup informacijama al se nemogu sjetit kak je islo pitanje.
17.02.2014.
1. nenadležnost
2. individualni i generalni upravni akt
3.značenje podzakonskih općenormativnih akata za upravu
4.ovlaštenici za ocjenu sukladnosti zakona sa ustavom i drugih propisa sa ustavom i zakonom
5. kontrolne ovlasti po širini
6. službenik za informiranje po Zakonu o pravu na pristup informacijama
03.02.2014.
Današnja pitanja sa ispita:
1. Objasni nastanak upravnopravnog odnosa
2. Kontrola akata koji sadrže diskrecijsku ocjenu
3. opći akti tijela jedinica lokalne i područne samouprave kao izvor upravnog prava
4. Objasni kontrolu putem Ustavne tužbe
5. Upravni akt prema općenormativnom aktu uprave
6. Objasni uvjete zaposlenja povjerenika za informiranje
13.11.2013.
Pravomoćnost-formalna i materijalna, nastanak upravnoprav. odnosa, ratifikacija POA, kontrola uprave putem Ustavnog suda (kontrola Ustavnog suda putem Ustavne tužbe). Osnove osnova. Bilo je jos akti vlade i ministara kao izvor upravnog prava, ako se ne varam.