AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

  • Važna obavijest 30.11.2024.
    Forumom upravlja novi team studenata

    Postojeće registracije se odobrene.
    Nove registracije su OMOGUĆENE
    Nova adresa za slanje skripti je [email protected]

    Svoje skripte ili skripte koje ste dobili u razmjeni s ostalim kolegama, a kojih nema u našoj bogatoj Skriptarnici foruma pošaljite nam na gornju e-adresu.

    Ne zaboravite se aktivno uključiti u razmjenu iskustava i zanja na forumu.

Upravljanje ljudskim potencijalima s osnovama službeničkog prava

Rabbit Roe

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Na kolokvij će moći izaći redovni studenti koji su izašli na ispit 1,2,3 put (komisije ne). I koji redovno dolaze na predavanja. Smije se izostati dva puta. I prozivala je prof danas. Za izvanredne studente prof još ne zna. Vidjeti će sljedeći tjedan na predavanjima za izvanredne koliko će nas biti.
 

daisy1

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Kolege, jel li bio netko danas na predavanju? Sto su rekli za kolokvij? Jeste se vec danas potpisivali?
Hvala
Prvi dio pismeno, drugi ce biti pismeno i usmeno. Napisat ce na stranici faksa sta spada u koji dio.
Prozivala je
 

Rabbit Roe

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Ovo je objavljeno u info paketu na stranici uljpa

"I. pismeni kolokvij će se održati 16.5.2016. u 13 h za redovite i izvanredne studente
(raspored po dvoranama će biti pravovremeno objavljen na web stranici Katedre za upravnu znanost)

Na I. pismeni kolokvij mogu izaći redoviti i izvanredni studenti ako su prisustvovali nastavi, o čemu će nastavnici voditi evidenciju na svakom predavanju. Svi studenti koji polažu po prvi,drugiilitrećiput ispit iz predmeta Upravljanje ljudskim potencijalima s osnovama službeničkog prava i koji su redovito dolazili na nastavu imaju pravo izlaska na kolokvij. Studenti koji izlaze na komisijski ispit ne mogu pristupiti kolokviju.

Redoviti studenti smiju izostati s predavanja do 2 puta iz bilo kojeg razloga koje ne trebaju obrazlagati, odnosno moraju biti prisutni na najmanje 8 predavanja. Više od dva izostanka s predavanja se neće opravdavati bez obzira na razlog nedolaska.

Izvanredni studenti moraju biti na sva tri predavanja (ukupno 15 sati nastave) koja će se održati 10.3., 11. 3. i 14.3.2016. Izostanci se neće opravdavati bez obzira na razlog nedolaska.
II. pismeni i usmeni kolokvij

Ako student uspješno položi I. kolokvij, može pristupiti II. pismenom kolokviju na nekom od ljetnih ispitnih rokova po vlastitom odabiru:
14.06.2016.
28.06.2016.
12. 07. 2016.

Na II. pismeni kolokvij može se izaći samo jedan put.
Ako je ocjena na II. pismenom kolokviju pozitivna, student na istom roku pristupa usmenom dijelu ispita na kojem polaže samo gradivo II. kolokvija. Na usmenom ispitu se formira konačna ocjena koja je zajednički rezultat zbroja bodova oba kolokvija i usmenog odgovora."

https://www.pravo.unizg.hr/uz/predmet/ulpsosp?@=74o5#news_31342
 

raznolikost

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
DOBRO:
- Postoje kolokviji,
- Postoje kolokviji za izvanredne
- Postoje predavanja u super terminu za nas koje radimo od 17-21h
- Neke stvari postaju jasnije i bolje optumačene na predavanjima (ne znam zašto tako i knjige ne pišu - razumljivo)

LOŠE:
- Predavanja ne traju ni približno 4h. (Zašto se krate predavanja za ionako predugačku materiju?)
- Predavači deblo i, rekla bih, bezobrazno kasne. Od 30, pa čak i 40 minuta!! (Jedino tko nije kasnio je profesorica Manojlović. U minutu je bila točna)
- Neki od predavača improviziraju, preskaču, imaju loše (pretrpane i nečitljive) slajdove i ostavljaju dojam kako im se ne da raditi, iako je dovrana krcata zainteresiranim studentima kojima očito predavanja olakšavaju učenje i više su ih nego željni.
- Negdje toliko brzaju da je teško i pratiti, a na očitim stvarima otežu
- Kontradiktorni. S jedne strane kažu kako se jednog dana na poslu nećemo trebati znati baš svako slovo zakona, a s druge na ispitima traže citate članaka, itd.
 

AnitaJ

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Postoje nejasnoce u svezi literature.
Učim i skripte za kol.1 i 2.
Prvi kol. Obuhvaća zakon do 36. Članka.u svim skriprama za kol.dok
je u literaturu navedeno zakon u cijelosti.
 

marina24

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Mislis na literaturu na str. od katedre? Ako da, to se odnosi na ispit, a ne na kolokvij. Zato je naveden cijeli zakon
 

AnitaJ

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
/Navedena litetarura za polaganje 1.kolokvija izvaredni studenti;
PROPISI:Zakon o državnim službeniicma NN49/12.-pročišćeni tekst. i
Da li to znači da za I .kolokvi zakon u cjelosti a ne do članka 36.i za drugi dio kolokvija ne treba učiti zakon ako sam dobro razumjela .
Molim da mi netko to pojasni.
Hvala ,pozdrav,
 

bett

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
/Navedena litetarura za polaganje 1.kolokvija izvaredni studenti;
PROPISI:Zakon o državnim službeniicma NN49/12.-pročišćeni tekst. i
Da li to znači da za I .kolokvi zakon u cjelosti a ne do članka 36.i za drugi dio kolokvija ne treba učiti zakon ako sam dobro razumjela .
Molim da mi netko to pojasni.
Hvala ,pozdrav,
Da, dobro si razumjela, zakon treba u cjelosti za I kolokvij, i uz zakon trebamo i dijelove iz knjiga koji su navedeni u info paketu, a za II ne trebamo zakon već samo one dijelove iz knjige koji su navedeni.
 

AnitaJ

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
S obzirom da trenutno nemam uvid u knjigu,da li skripta za prvi kolokvij istovjetna sa literaturom za polaganje istog kolokvija.
molim da mi netko da informaciju tko uči po skriptiiz skriptarnice.
Hvala,Pozdrav
 

Horiemon

Kronično vaš, 0-24
S obzirom da trenutno nemam uvid u knjigu,da li skripta za prvi kolokvij istovjetna sa literaturom za polaganje istog kolokvija.
molim da mi netko da informaciju tko uči po skriptiiz skriptarnice.
Hvala,Pozdrav
Skripta je rađena prema literaturi za kolokvije.
 

AnitaJ

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Da i ja j tako mislim,ali ako je skripta rađenja za kolkokvij 1. zašto u skripti nije obuhvaćen cijeli zakon a ne samo dio do čl.37.
i ako je zakon u cjelosti dali obuhvaća i skriptu za 1. za kolokvije u ciijelosti ili ne.
Da li u 1.kolokvij treba naučiti komunikacije, tim s obzirom da iz postova ranijih vidim da su ta pitanja bila u drugom kolokviju.
Znači za kolokvi 1.moramo znati više nego prije.
iMolim za informaciju,
 

mape5

Super Moderator
i dalje neznam što terba učiti pa molim nekog da mi kaže.
Marčetić Gordana; Upravljanje ljudskim potencijalima u javnoj upravi; Društveno veleučilište u Zagrebu (2007), str. 43.- 311

3. KONCEPTI JAVNE UPRAVE

3.1. TRADICIONALNI KONCEPT JAVNE UPRAVE-WEBERIJANSKA UPRAVA

3.1.1. WEBEROV POJAM BIROKRACIJE (43-46)

3.1.2. PRIMJENJIVOST WEBEROVA MODELA U SUVREMENIM OKOLNOSITMA (46-49)

3.2. NOVI JAVNI MENADŽMENT

3.2.1. NJM I REAFIRMACIJA EKONOMSKIH VRIJEDNOSTI (49-55)

3.2.2. (NE)USPJEŠNOST MENADŽERSKOG KONCEPTA U POJEDINIM DIJELOVIMA SVIJETA (55-60)

3.3. JE LI MOGUĆA I POTREBNA SINTEZA (60-61)

3.4. DOBRA VLADAVINA (62-67)

. POJAM I ZNAČENJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA

4.1. ŠTO SU LJUDSKI POTENCIJALI (69-71)

4.1.1. EKONOMSKE TEORIJE O RAZVOJU LJUDSKIH POTENCIJALA (71-75)

4.2. RAZVOJ IDEJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA (75-81)

4.3. SUVREMENI POJAM UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA (81-87)

5. ZNAČENJE KONCEPCIJA UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA

5.1. OZNAČIVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI

5.1.1. KATEGORIJE UPRAVNOG OSOBLJA U POVIJESNOM I U SUVREMENOM KONTEKSTU (89-95)

5.1.2. DEFINIRANJE POJMA LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI (96-97)

5.2. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI (98-101)

5.3. FAKTORI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI (102-104)

5.4. SADRŽAJ FUNKCIJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI (104-107)

5.5. TEMELJNI MODELI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI 107-117)

POLITIČKI, ADMINISTRATIVNI, MENADŽERSKI I INTEGRALNI

6. OSNOVNA OBILJEŽJA UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA I NJIHOVA PRIMJENJIVOST U ORGANIZACIJAMA JAVNE UPRAVE

6.1. STRATEGISJKI I INTEGRALNI FOKUS

6.1.1. STRATEGIJSKO UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA (119-124)

6.1.1.1. ULOGA MEADŽERA ZA ULJP U STRATEGIJSKOM UPRAVLJANJU LJUDSKIM POTENCIJALIMA I STRATEGIJSKI PLANSKI CIKLUS (124-127

6.1.1.2. OPSEG PRIMJENE STRATEGIJSKOG UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA (128-132)

6.1.2. PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA I ANALIZA POSLA

6.1.2.1 PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (132-136)

6.1.2.2. ANALIZA POSLA (136-139)

6.1.2.3. METODE ANALIZE POSLA (140-145)

6.2. INDIVIDUALNE KOMPONENTE

6.2.1. NAGLAŠAVANJE ULOGE POJEDNICA U ORGANIZACIJAMA (145-150)

6.2.2. NOVI OBLICI KOMUNIKACIJE (150-156)

(HORIZONTALNA, VIŠESMJERNA I EFEKTIVNA KOMUNIKACIJA)

6.2.3. TIMSKI RAD (156-163)

6.3. PRIMJENA OSNOVNIH OBILJEŽJA UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI

6.3.1. UVOD (163-166)

6.3.2. STRATEGIJSKO UPRAVLJANJE I PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI (166-171)

6.3.2.1. ANALIZA POSLA

6.3.3. INDIVIDUALNE KOMPONENTE

6.3.3.1. NAGLAŠAVANJE ULOGE POJEDINCA U JAVNIM ORGANIZACIJAMA (172-177)

6.3.3.2. NOVI OBLICI KOMUNIKACIJE U JAVNIM ORGANIZACIJAMA (177-179)

6.3.3.3. TIMSKI RAD U JAVNIM ORGANIZACIJAMA (179-181)

6.3.3.4. ZAKLJUČAK (181-182)

7. METODE I INSTRUMENTI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI

7.1. UVOD (183-187)

7.2. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI

7.2.1. TRADICIONALNI PRISTUP I MERIT SUTAV (187-190)

7.2.2. NOVI PRISTUPI U ZAPOŠLJAVNJU I ODABIRU JAVNOG OSOBLJA (INDIVIDUALIZACIJA KONTRAKTUALIZACIJA, SMANJENJE BROJA) (190-

7.2.3. METODE ODABIRA JAVNIH SLUŽBENIKA (193-198)

7.2.4. ODABIR PROFESIONALNOG VODEĆEG OSOBLJA (198-

7.3. NAGRAĐIVANJE I NAPREDOVANJE

7.3.1. PLATNI SUSTAV (201-205)

7.3.2. SUSTAVI NAPREDOVANJA JAVNIH SLUŽBENIKA (206-209)

7.3.3. MOTIVACIJA ZA RAD (210-215)

7.3.3.1. ZADOVOLJSTVO NA POSLU (215-218)

7.3.4. UPRAVLJANJE RADNIM IZVRŠENJEM 218-

7.3.4.1. PLAĆE TEMELJENE NA RADNOM IZVRŠENJU (222-225)

7.3.5. SUSTAV OCJENJIVANJA (225-230

7.4. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA

7.4.1. OBRAZOVANJE, OSPOSOBLJAVANJE I USAVRŠAVNJE JAVNIH SLUŽBENIKA (230-235)

7.4.2. RAZVOJ VODEĆEG OSOBLJA (235-239)

7.4.3. UTVRĐIVANJE POTREBA I METODE OBRAZOVANJA, OSPOSOBLJAVANJA I USAVRŠAVANJA

7.4.3.1. UTVRĐIVANJE POTREBA ZA OBRAZOVANJEM, OSPOSOBLJAVANJEM I USAVRŠAVANJEM (239-242)

7.4.3.2. METODE OBRAZOVANJA OSPOSOBLJAVANJA I USAVRŠAVANJA (242-

7.4.4. NOVI TRENDOVI U RAZVOJU LJUDSKIH POTENCIJALA (245-247)

7.4.5. NOVO ZNAČENJE RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA

7.4.5.1. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA – KONTINUIRANO UČENJE (247-248)

7.4.5.2. TRADICIONALNO I SUVREMENO ZNAČENJE RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA (248-249)

7.4.6. UPRAVLJANJE KARIJEROM (250-256)

7.4.7. ORGANIZACIJSKA KULTURA (256-

7.4.8. UČENJE I UČEĆA ORGANIZACIJA (261-264)

7.5. METODE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJAIMA U KOMPARATIVNIM SLUŽBENIČKIM SUSTAVIMA

7.5.1. VELIKA BRITANIJA

7.5.1.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA 264-266

7.5.1.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (266-268

7.5.1.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (268-270)

7.5.2. NJEMAČKA

7.5.2.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (270-272)

7.5.2.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (272-274)

7.5.2.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (274-276)

7.5.3. FRANCUSKA

7.5.2.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (276-278)

7.5.2.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (278-281)

7.5.2.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (281-282)

7.5.4. MADŽARSKA

7.5.4.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (283-285)

7.5.4.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (285-287)

7.5.4.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (287-289)

7.5.5. HRVATSKA

7.5.5.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA 289

7.5.5.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPRDOVANJA (292-

7.5.5.3. RAZVOJ LJUGDSKIH POTENCIJALA (295-299)

7.6. PRIJEDLOZI ZA UNAPREĐENJE ULJP-a U JAVNOJ UPRAVI RH

7.6.1. UVOD 299

7.6.2. NORMATIVNA RAZINA 301-303

7.6.3. STRATEGIJSKO ORGANIZACIJSKA RAZINA 303-306

7.6.4. PERSONALNA RAZINA 306

7.6.5. TEHNIČKA RAZINA 309-311
 

uniball

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Nisam mislio da ću s ovim ispitom imati ovolikih problema. Pola toga mi je nejasno ili ne mogu zapamtiti.

Može li mi netko pomoći kod pitanja MOTIVACIJA ZA RAD:
U skripti se tu nižu nekakve TEORIJE: Sadržajne: Teorija hijerarhije potreba, Teorija trostupanjske hijerarhije potreba, Teorije motivacije postignuća, Dvofaktorska teorija motivacije, Teorija motivacije uloga; Teorije potreba i Procesne ili kongitivne toerije motivacije: Teorija Očekivanja, Teorija postavljanja ciljeva i Teorija pravičnosti.
Je li njih sve treba znati nabrojiti ili je dovoljno krenuti odmah pisati o Odlučujućim faktorima radne motivacije u javnoj upravi: Motiv zaposlenika, Zadovoljstvo poslom, Karakteristike posla, Radni kontekst itd...
 
Na vrh

AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks useful features of our website. For the best site experience please disable your AdBlocker.

I've Disabled AdBlock
No Thanks