i dalje neznam što terba učiti pa molim nekog da mi kaže.
Marčetić Gordana; Upravljanje ljudskim potencijalima u javnoj upravi; Društveno veleučilište u Zagrebu (2007), str. 43.- 311
3. KONCEPTI JAVNE UPRAVE
3.1. TRADICIONALNI KONCEPT JAVNE UPRAVE-WEBERIJANSKA UPRAVA
3.1.1. WEBEROV POJAM BIROKRACIJE (43-46)
3.1.2. PRIMJENJIVOST WEBEROVA MODELA U SUVREMENIM OKOLNOSITMA (46-49)
3.2. NOVI JAVNI MENADŽMENT
3.2.1. NJM I REAFIRMACIJA EKONOMSKIH VRIJEDNOSTI (49-55)
3.2.2. (NE)USPJEŠNOST MENADŽERSKOG KONCEPTA U POJEDINIM DIJELOVIMA SVIJETA (55-60)
3.3. JE LI MOGUĆA I POTREBNA SINTEZA (60-61)
3.4. DOBRA VLADAVINA (62-67)
. POJAM I ZNAČENJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA
4.1. ŠTO SU LJUDSKI POTENCIJALI (69-71)
4.1.1. EKONOMSKE TEORIJE O RAZVOJU LJUDSKIH POTENCIJALA (71-75)
4.2. RAZVOJ IDEJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA (75-81)
4.3. SUVREMENI POJAM UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA (81-87)
5. ZNAČENJE KONCEPCIJA UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA
5.1. OZNAČIVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI
5.1.1. KATEGORIJE UPRAVNOG OSOBLJA U POVIJESNOM I U SUVREMENOM KONTEKSTU (89-95)
5.1.2. DEFINIRANJE POJMA LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI (96-97)
5.2. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI (98-101)
5.3. FAKTORI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI (102-104)
5.4. SADRŽAJ FUNKCIJE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI (104-107)
5.5. TEMELJNI MODELI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI 107-117)
POLITIČKI, ADMINISTRATIVNI, MENADŽERSKI I INTEGRALNI
6. OSNOVNA OBILJEŽJA UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA I NJIHOVA PRIMJENJIVOST U ORGANIZACIJAMA JAVNE UPRAVE
6.1. STRATEGISJKI I INTEGRALNI FOKUS
6.1.1. STRATEGIJSKO UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA (119-124)
6.1.1.1. ULOGA MEADŽERA ZA ULJP U STRATEGIJSKOM UPRAVLJANJU LJUDSKIM POTENCIJALIMA I STRATEGIJSKI PLANSKI CIKLUS (124-127
6.1.1.2. OPSEG PRIMJENE STRATEGIJSKOG UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA (128-132)
6.1.2. PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA I ANALIZA POSLA
6.1.2.1 PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (132-136)
6.1.2.2. ANALIZA POSLA (136-139)
6.1.2.3. METODE ANALIZE POSLA (140-145)
6.2. INDIVIDUALNE KOMPONENTE
6.2.1. NAGLAŠAVANJE ULOGE POJEDNICA U ORGANIZACIJAMA (145-150)
6.2.2. NOVI OBLICI KOMUNIKACIJE (150-156)
(HORIZONTALNA, VIŠESMJERNA I EFEKTIVNA KOMUNIKACIJA)
6.2.3. TIMSKI RAD (156-163)
6.3. PRIMJENA OSNOVNIH OBILJEŽJA UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI
6.3.1. UVOD (163-166)
6.3.2. STRATEGIJSKO UPRAVLJANJE I PLANIRANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI (166-171)
6.3.2.1. ANALIZA POSLA
6.3.3. INDIVIDUALNE KOMPONENTE
6.3.3.1. NAGLAŠAVANJE ULOGE POJEDINCA U JAVNIM ORGANIZACIJAMA (172-177)
6.3.3.2. NOVI OBLICI KOMUNIKACIJE U JAVNIM ORGANIZACIJAMA (177-179)
6.3.3.3. TIMSKI RAD U JAVNIM ORGANIZACIJAMA (179-181)
6.3.3.4. ZAKLJUČAK (181-182)
7. METODE I INSTRUMENTI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U JAVNOJ UPRAVI
7.1. UVOD (183-187)
7.2. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA U JAVNOJ UPRAVI
7.2.1. TRADICIONALNI PRISTUP I MERIT SUTAV (187-190)
7.2.2. NOVI PRISTUPI U ZAPOŠLJAVNJU I ODABIRU JAVNOG OSOBLJA (INDIVIDUALIZACIJA KONTRAKTUALIZACIJA, SMANJENJE BROJA) (190-
7.2.3. METODE ODABIRA JAVNIH SLUŽBENIKA (193-198)
7.2.4. ODABIR PROFESIONALNOG VODEĆEG OSOBLJA (198-
7.3. NAGRAĐIVANJE I NAPREDOVANJE
7.3.1. PLATNI SUSTAV (201-205)
7.3.2. SUSTAVI NAPREDOVANJA JAVNIH SLUŽBENIKA (206-209)
7.3.3. MOTIVACIJA ZA RAD (210-215)
7.3.3.1. ZADOVOLJSTVO NA POSLU (215-218)
7.3.4. UPRAVLJANJE RADNIM IZVRŠENJEM 218-
7.3.4.1. PLAĆE TEMELJENE NA RADNOM IZVRŠENJU (222-225)
7.3.5. SUSTAV OCJENJIVANJA (225-230
7.4. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA
7.4.1. OBRAZOVANJE, OSPOSOBLJAVANJE I USAVRŠAVNJE JAVNIH SLUŽBENIKA (230-235)
7.4.2. RAZVOJ VODEĆEG OSOBLJA (235-239)
7.4.3. UTVRĐIVANJE POTREBA I METODE OBRAZOVANJA, OSPOSOBLJAVANJA I USAVRŠAVANJA
7.4.3.1. UTVRĐIVANJE POTREBA ZA OBRAZOVANJEM, OSPOSOBLJAVANJEM I USAVRŠAVANJEM (239-242)
7.4.3.2. METODE OBRAZOVANJA OSPOSOBLJAVANJA I USAVRŠAVANJA (242-
7.4.4. NOVI TRENDOVI U RAZVOJU LJUDSKIH POTENCIJALA (245-247)
7.4.5. NOVO ZNAČENJE RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA
7.4.5.1. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA – KONTINUIRANO UČENJE (247-248)
7.4.5.2. TRADICIONALNO I SUVREMENO ZNAČENJE RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA (248-249)
7.4.6. UPRAVLJANJE KARIJEROM (250-256)
7.4.7. ORGANIZACIJSKA KULTURA (256-
7.4.8. UČENJE I UČEĆA ORGANIZACIJA (261-264)
7.5. METODE UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJAIMA U KOMPARATIVNIM SLUŽBENIČKIM SUSTAVIMA
7.5.1. VELIKA BRITANIJA
7.5.1.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA 264-266
7.5.1.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (266-268
7.5.1.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (268-270)
7.5.2. NJEMAČKA
7.5.2.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (270-272)
7.5.2.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (272-274)
7.5.2.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (274-276)
7.5.3. FRANCUSKA
7.5.2.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (276-278)
7.5.2.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (278-281)
7.5.2.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (281-282)
7.5.4. MADŽARSKA
7.5.4.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA (283-285)
7.5.4.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPREDOVANJA (285-287)
7.5.4.3. RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA (287-289)
7.5.5. HRVATSKA
7.5.5.1. ODABIR I ZAPOŠLJAVANJE LJUDSKIH POTENCIJALA 289
7.5.5.2. SUSTAV NAGRAĐIVANJA I NAPRDOVANJA (292-
7.5.5.3. RAZVOJ LJUGDSKIH POTENCIJALA (295-299)
7.6. PRIJEDLOZI ZA UNAPREĐENJE ULJP-a U JAVNOJ UPRAVI RH
7.6.1. UVOD 299
7.6.2. NORMATIVNA RAZINA 301-303
7.6.3. STRATEGIJSKO ORGANIZACIJSKA RAZINA 303-306
7.6.4. PERSONALNA RAZINA 306
7.6.5. TEHNIČKA RAZINA 309-311